"הליכה אינסופית" הנקראת גם "השמונה העצל" בשפת הקינסיולוגיה הינה שיטה פשוטה ועוצמתית לאימון המוח אשר פותחה על ידי דר' דבורה סאנבק פסיכולוגית קלינית ונוירו פסיכולוגית מארה"ב.

העבודה בשיטה מביאה לנינוחות עצמית,מאמנת את החושים ומערכות העצבים לפעילות מוצלחת וזורמת.

אימון המוח מתבצע בדרך טבעית ולמעשה מכינה את המוח ללמידה וחשיבה וזאת על ידי שינוי תדרי גלי המוח,הגורמים למתאמן לשפר את הכישורים הפוטנציאליים הטמונים בו,ומביאה את המתאמן לביצועים טובים יותר בתחומים בהם חש שאינו מתפקד במלוא יכולותיו וכישוריו:בבית הספר, במקום העבודה, עם חברים או בני משפחה.

נשמע פשוט מידי?מבטיח מידי?
אתם מוזמנים להתנסות – אין צורך בציוד מיוחד,ומאחר וניתן להפעיל את ההליכה בכל מקום להלן הנחיות להתנסות:

הניחו על גבי הרצפה או ציירו בטוש מחיק צורת שמונה בעל 2 עיגולים שווים וסימטריים ככל האפשר,כל עיגול ימנה לפחות 10 פסיעות שלכם. שימו ברקע מוזיקה שאתם אוהבים והתחילו ללכת בעקבות צורת השמונה,בתחילה קרוב לודאי שתחפשו את תבנית השמונה על הרצפה כשראשכם מכוון כלפי מטה,אך לאחר מספר פעמים יש לשאוף ליישר ראש בזוית של 90 מעלות, ולהתחבר לצורת השמונה דרך הגוף והדמיון. מה אתם מרגישים?שימו לב לנשימה שלכם, ולאחר מספר דקות שבו ובדקו כיצד השפיעה הליכה זו על מחשבתכם? ומה קורה בגופכם?שימת לב מגבירה את היכולת להפיק את המקסימום מההליכה האינסופית.
ניתן להגדיל את זמן ההליכה בהדרגה ולשלבה עם אלמנטים נוספים כמו:דיבור,תזוזת עיניים לכיוונים שונים,קריאת חומר חשוב שרוצים לזכור ועוד….

הערה חשובה:יש להקפיד לבצע מספר פעמים לפי הרגשתכם,ולא לבצע יתר על המידה.
אפשר לחוש אי-נעימות בתחילה אך ככל שמתרגלים לרוב מרגישים שיש בתנועתיות הזו רצון להמשיך עד אינסוף….