"המח האינטואיטיבי הוא מתנה קדושה והמח הרציונאלי
הוא עבדו הנאמן. אנחנו יצרנו חברה שמעריצה את העבד
ושכחה את המתנה". אלברט איינשטיין.

כיצד אנחנו מתחברים ל"מתנה" שלנו ונפתחים לצורות ידע חדשות אינטואיטיביות?

להלן תרגיל זיהוי ונקיטת יוזמה יצירתית,המוסיף משמעות הנאה וצמיחה בכל תחום בחיים.התרגיל פשוט להפעלה ומבוסס על הרעיון שגוף ונפש נמצאים בסינכרוניזציה ועובדים ככלים שלובים.הרגש נובע מן האדם, האדם זקוק לרגש מפני שזוהי האנרגיה שמביאה לפעולה. כמה מדהים לראות את הקשר בין רגש לתנועה על פי משמעות המילה "רגש" באנגלית ובלועזית "תנועה":

EMOTION/MOVERE = רגש הוא תנועה כלפי חוץ !

לדוגמא: קמתי בבוקר עם תחושה של מועקה ומתח, אין לכך סיבה נראית לעין, לא משהו מיוחד-התגובה האוטומטית תהיה "זה יעבור" …..התגובה האינטואיטיבית תחפש מענה ממקורות הידע הקוסמיים,ובכך אנו מתחברים לתודעה.כל תנועת גוף שאבחר לבצע למספר דקות, תשחרר את המועקה,יש לחזור על התנועה מספר פעמים בהתאם לצורך,התנועה יכולה להשתנות במהלך התרגול!

באופן מחזורי, בכל פעם שעולה רגש ומציף אותנו, אנחנו בודקים באופן אוטומטי מה המסר,במקום לקבל אותו בהכלה. אך ככל שנאמן את מוחנו לתרגל תנועה והיחשפות לרגש ולנוכחותו,מתאפשר לנו חיבור לכוחות בלתי רגילים, שאינם לוגיים, המהווים כחוליה המקשרת בין המיספרה ימין והמיספרה שמאל, ומאפשרים לנו להיטען באנרגיה מחודשת.

התרגיל מטפח את האינטואיציה באמצעות שימת לב לרשמים האינטואיטיביים, והמסרים של הגוף, ניתוב מהשלילי לחיובי המשפיעים על שפת הגוף שלנו,ומשחררים אותנו מהתחושה בשינוי הרגש המפעיל אותנו.

מומלץ לנסות! עם המון אורך רוח וסבלנות כלפי עצמנו…….